Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Saker jag gör som jag inte tror att andra gör...

Av Anonym - 15 augusti 2012 17:40

Okej.


Jag är kille, men ibland sitter jag ner när jag pissar. Ibland för om jag kanske har något att läsa så är det gött att göra det då, men ibland bara för att fan ta en paus från allt och ha en liten stund för mig själv. Dasset är lite som en fristad liksom.


En annan sak jag gör det är om jag väntar på ett sms, om jag skickat ett eller bara väntar på att någon ska höra av sig, så kollar jag maniskt telefonen typ varannan minut bara för att göra mig säker på att jag inte missat det. Och är alltid noga med att svara så fort jag kan om jag fått något, för att göra mig säker att personen vet att jag fått det. HATAR när folk ser ens mess men antingen inte svarar direkt eller ger någon form av "Svarar senare, hinner inte atm." Eller nått. Hatar ovissheten liksom.


En annan sak jag gör extremt ofta är att skriva statusar/kommentarer på facebook som jag VEEEERKLIGEN vill skicka, bara för att sedan sudda ut dem igen. Antingen för att jag känner att det är onödigt, för provocerande eller bara elakt. Jag gillar att vara elak egentligen. Men bryr mig för mycket om vad folk tycker om mig för att våga vara det, höhö :p


Andra saker jag gör är att kolla väldigt mycket på andras bilder, särskillt då kanske lite söta tjejer, mmmhmm, och jag tänker ofta, och undrar om någon kollar på mina bilder och tänker "Fan va söt/snygg/fin/sexig han är" elr liknande, however det är väldigt otroligt, men hade ju vart kul att få höra att man såg bra ut nån gång innan man dör T_T Forever alooooone xD


Jag lipsyncar sjukt ofta, och jag sjunger i bilen och på andra ställen folk inte hör mig, och även på vissa ställen folk hör mig, i olika volymer och trummar även ofta, om inte på ett "helt luft trumkit" så gör jag bara handrörelserna/vriströrelserna där jag rågar ha händerna. Lyssnar ofta och mycket på musik så det händer ju jävligt ofta xD


Jag vågar säga att jag inte tycker om öl, det är något av det äckligaste jag vet, och tror inte på någon som säger att öl är gott, tror alla tycker det är äckligt bara att det är "manligt" att tycka om det, så då säger killar att dom gillar det. och att man måste "lära sig tycka om det", VEM fan är så korkad att man trycker i sig något man tycker är äckligt för att vänja sig vid smaken? Det är ju så korkat så jag vet inte vad. Sen visst, alla tycker olika och vissa tycker säkert om det från början, men vafan, njae, cider och alkey för mig blir det :P


Jag älskar även att vara mystisk, t.ex denna bloggen är helt anonym, för jag gillar faktumet att alla kan läsa men ingen vet vem jag är, exciting, isn't it? ;)


Njae, nu pallar jag inte skriva mer, kommer en rant snart om något, inte valt vad min första riktiga rant ska vara på, men förmodligen på förutfattade meningar, stereotyper och fördommar.


XoXo

Goss.. Juste, sowwiii ^^


Liten update:


Kom på en annan grej jag gör för mig själv, när ingen annan hör så pratar jag ofta med mig själv, typ bara vad jag själv gör just då eller sjunger en liten sång om vad jag gör, oftast med fula röster/dialekter. Fan va normal jag känner mig xD hahaha.

Kom på en sak till, men glömde bort det igen... Hmm, oh well :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 19 augusti 2012 14:23

Som jag skrivit tidigare så pluggar jag till lärare. Något jag däremot inte sagt är att jag har flertalet tatueringar, vissa texter, vissa logor, vissa "onda" motiv. Många hade aldrig accepterat mig som en lärare. Dvs föräldrar. Många ungdommar tycke...

Av Anonym - 16 augusti 2012 17:16

Verkar ha stabilt typ 2 pers som läser/kollar bloggen dagligen, sen om det är samma eller inte vet jag ju inte. Men det vore trevligt om någon faktiskt är intresserad i vad jag tycker osv :D   Huuuur som helst, jag åker hem imorgon till min plugg...

Av Anonym - 13 augusti 2012 19:44

Ja herre gud.   Fortsättning från mitt inlägg om vänner. Idag var min "bästa väns" födelsedag, och idag är det också 9 dagar sedan jag senast skrev något på facebook, något som är otroligt ovanligt för mig. Men idag, dagen då alla ska skriva "gra...

Av Anonym - 12 augusti 2012 17:14

Jag jobbar nu över sommaren på ett gatukök, vi har rätt mycket omsättning och alla gör allt, dvs alla tar ordrar, lagar mat och serverar. Men en sak jag märkte idag är hur vissa står och kollar lite på menyn, sen bara kollar dom på en och säger vad d...

Av Anonym - 11 augusti 2012 16:18

Dags för mitt första inlägg då alltså. Som sagt kommer denna bloggen handla om mycket olika saker, stora som små, personliga som allmäna ämnen och erfarenheter. Kommer tänka till om företags policys, folks beteende, media med mera. Men detta första i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards