Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Bloggstart.

Av Anonym - 9 augusti 2012 19:53

Hej!


Denna blogg är till för mig att på något sätt sprida mina tankar om saker och ting, vissa saker som handlar om mitt liv och andra saker jag bara har en åsikt om. Jag kan inte skryta om några speciella kunskaper inom massa områden och kommer inte vara någon expert kommentator på saker jag snackar om, jag är bara en kille med åsikter, vissa som kanske är värda att tänka på?


Om mig, såhär eftersom det är bloggstart, jag är en kille på 23 år, pluggar till engelsklärare och har vart med om mycket mer än en normal 23åring borde ha varit med om. Eller ja, kanske inte, men jag är en stor tänkare och en stor "kännare". Jag tänker för mycket och placerar ofta känslor på fel ställen. Likadant med tillit.


Ja, nu ska jag inte dra ut på detta mycket mer utan jag tänker låta detta vara som en startpunkt för denna bloggen som jag förhoppningsvis kommer hålla igång och förhoppningsvis posta relativt frekvent :)


XoXo
Goss.. Juste, det var inte TV detta ;p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 19 augusti 2012 14:23

Som jag skrivit tidigare så pluggar jag till lärare. Något jag däremot inte sagt är att jag har flertalet tatueringar, vissa texter, vissa logor, vissa "onda" motiv. Många hade aldrig accepterat mig som en lärare. Dvs föräldrar. Många ungdommar tycke...

Av Anonym - 16 augusti 2012 17:16

Verkar ha stabilt typ 2 pers som läser/kollar bloggen dagligen, sen om det är samma eller inte vet jag ju inte. Men det vore trevligt om någon faktiskt är intresserad i vad jag tycker osv :D   Huuuur som helst, jag åker hem imorgon till min plugg...

Av Anonym - 15 augusti 2012 17:40

Okej. Jag är kille, men ibland sitter jag ner när jag pissar. Ibland för om jag kanske har något att läsa så är det gött att göra det då, men ibland bara för att fan ta en paus från allt och ha en liten stund för mig själv. Dasset är lite som en...

Av Anonym - 13 augusti 2012 19:44

Ja herre gud.   Fortsättning från mitt inlägg om vänner. Idag var min "bästa väns" födelsedag, och idag är det också 9 dagar sedan jag senast skrev något på facebook, något som är otroligt ovanligt för mig. Men idag, dagen då alla ska skriva "gra...

Av Anonym - 12 augusti 2012 17:14

Jag jobbar nu över sommaren på ett gatukök, vi har rätt mycket omsättning och alla gör allt, dvs alla tar ordrar, lagar mat och serverar. Men en sak jag märkte idag är hur vissa står och kollar lite på menyn, sen bara kollar dom på en och säger vad d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards